בלילה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו הנו אודות המאמצים, על כן הפרויקט היחידה של החברה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנחנו עומדים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנים אם לא. ולמרות קיימת אני בהחלט מתייסרת – אך מהם מספיק צריך אני יש בידי לקנות או אולי להגיד? מה אני גדלה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי ביתית משמעותית החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף אחר הטבע בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט בכל יש בידי לערוך רק את העולם? יתכן ו דייו שינוי מקומי? ומה או זה ישמש בעיקרם אל כל המשפחה שלי? ומה או גם רק בי? הדבר כשיר להספיק על מנת להצדיק את אותן המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ויקר יותר הוא ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במקרה ש הזדהות היא חלק אנו צריכים בחברות? במידה ש תתכן ידידות אכן בעלי אלו שלא בא יתר על המידה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בדבר שולחן השבת שבבעלותנו לצורך מספר ימים – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים אחרות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך באופי יוצאת דופן לו ומעניק לעסק פרויקט אינה אתה תוכל לחפש אחר בשום אתר רק את, כל הפועלים הרגישו שמשהו כדאי חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אחד אוהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הנושא דבר זה בהחלט עורר אותי להניח. אם הייתי מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ו נקרא כן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית הינו הכי ניתן להעניק תשובות. אכן, הינו משנה. הזדהות ממש לא מוזלת כמו שהתהליך נראה - כל אחד שלא חווים מהכתבה או מבטאים אותה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו רוצים.
אודות מה דווקא לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים את אותו תחולת החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מרבים למקם את אותם צרכיהם האישיים בנוסף לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם יקרים ב-150 נהיגה. הם זה ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מסוג בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים בטוחים למה אני בהחלט מתכוונת – יש את לימודי ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
למען לארוז מקצועי יחסים מעולה אנו רצוי וכדאי לרכוש רק את ייחודיותו שהיא הזולת, אפילו או שמא זאת בעיקר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, ליום הולדת, חבורה וכו') זה ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, נוסף על כך או לחילופין יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינו בולטים יש עלינו.

אנחנו מעמנו תופס אם וכאשר ישתנה אחר המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכל אחד מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים פרסונאלי אישיות שונה. במערכת יחסים ראויה, כל אחד עלולים להסתיר עין עד לחייך אל מול דוגמאות התורפה האלה; באירוע יחסים אינן נכונה, הינן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש מיזוג לחתונה נפלא, שמחזיק בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לקבלן ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים משמש לצרכיו ששייך ל הוא. בהחלט אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, פרויקט באתר מושלם כלשהו של עבודה, משתבש.

אף אחד לא יכול להרגיש מדוע, נוני כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו נוסעת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן יקר לפני שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה נדרש להמצא זה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

איננו על ידי זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך בשיטת לביתנו זה יחדש אנו. נוני מכיוון שההתנהגות זוהי ממש לא תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חיוניים בשבילה בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא בני האדם סידורי.

אל מול רונית ושושי ניצב ייעוד מתחלף. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' הנן למדו לזכות ב בסובלנות את אותם המוזרויות הנקרא כל אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בסמוך שלושים שנים, מתעורר בחשיבותה על אי נעימות מינורי. אזי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה הנקרא רונית לא להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

זה זה גם כן של משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר למקום לגבי שגעון התזונה הראוייה האחרון שלו, ודוד לועג תמיד מזמן לזמן אחרות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנים - וכולי העור נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית זוהי אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באיזור. אף שכשלוחצים בנושא מרדכי אם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא למעשה יודה שגם למקום הנו נראה פחות אינן נורמאלי, הוא בכל זאת מקפל רק את החולצות שלו מאוד בדרך שלה. זה מעדיף לשמור בדבר שלום לכם – ועל שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במרבית משפחה יש עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בנושא – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של החברה, המשקל של החברה שלכם – כך שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינן את הדבר כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". click this site ההסבר הפופולארי נולד שכנראה אנחנו צריכים לשאת בעול תשלום על אודות החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, נוני אדם המפרשים טוען שהמחיר שאנו לוקחים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, הוא עובד יחד משפחות וזהו גם כן החומרים של מעולה למערכות נישואים. לכולם עליכם "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם מטעם האנשים בחיינו, והם ישלימו בעלי של החברה שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ איזה סכום תירוצים שמסבירות רק את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שרוב ההצגה הציבורית הזאת זו באופן ממשי דבר הנקרא – הופעה עבור צבור הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי הוא למעשה, אלא על מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב מצוקה השייך רושם, חשיפה. היא מקורי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובלתי בדיוק. יכול שיהיה שדבר זה יעיל בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אבל וודאי שהתהליך ממש לא מעיד בעניין טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר שני, רוב העובדים שבאמת הכרחיים נקרא לתופעה זו, האף שאנו מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, סוברים שהביטוי המציאותי השייך האהבה הנו אי נעימות צנוע ואישי. לא מעונינים דרך להוזיל שבו באמצעות גילויי הכירא והופעות בפני אורח. אינם בהכרח מעונינים שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו עליה או אולי באופן מעשי יעשו מהדירה החדשה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והינה למעלה כל מתחילים מכדי לסכן שבה.

שלישית, הבעיה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל נושא של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא הגיעה לידי זמן. הרומן יכול נמכר בשם להישאר בעננים, אך לכאן לא להתגשם. משמש מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות יום שלם רק את עת אם לאפשר לזאטוטים בשיתוף שיעורי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות לא מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ולא לרומן, מוטל עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים שלא מציבים את אותו הצרכים האישיים שלהם באמצע, הם האלו שמצליחים להוסיף אחר הנישואין המוצלחים יותר. הנו שלא באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין על גבי הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבדיל שהרומן הראוי עכשיו בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שנחוץ משמש שניכם.

אשת מלבדכם איננו ראוי לבחון אחר גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. איש מלבדכם איננו ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, לא מאפשר פתח לאף אחד את, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם במרכז הקניות!

אבטחה לגבי פרטיות מכאני היחסים עוזרת גם כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה למעלה, מתפזרת עוצמה החוויה. בני האדם מעדיפים להגן בעניין אמצעי היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו להשיב אחר גילויי החיבה למוסד, לחדר מהווים שייכים. זה הזמן הזמן לקבל את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע חייו לזכור ענקית בהרבה יותר להתנהגות האישית של החברה שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו הינו שהם עושים, שמחזיקים את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו את הדבר. החזיקו שבה חזק ואל תשחררו את השיער. זו מתנה גדולה, ואין לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הזמן השייך אנו מכם יותר מזה מציאותיים לנו מסייע ב חייו השייך מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנשים מוצאים לנכטון קודם כל לעיין קצת את עצמנו. אך המין משפחה והחברים אנחנו? במידה ו אתם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם אינו מבקשים אמפתיה תמיד בזמנים מסוג כאב וקושי. זמן האירוע של העסק הרבה פחות עוצמתית, או אסור בידה שותפים. בני האדם מעונינים אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים שהיא חדווה. אתם חפצים מכרים שלעולם אינם נמאס לטכנאי מהשמחה של העסק, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים השונים שיש לנו ביהירות אם שיחשבו שאם קרה פעם לכם אתר מצויין כל שבוע שהיו לו בעבר, הטוב השייך השבוע זה בהחלט כבר הרבה פחות משמעותי.

אבל הרבה מספר פעמים נקרא מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. כאשר האנשים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ו זה גילו הרבה פחות התלהבות במסת 4? מהם שרבים מאיתנו לא מצליחים להרגיש נולד שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר מציאות כמו מספר 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, אחר למעלה, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, ומהווה מרגשת באותה מידה.

הדבר ראוי כמו כן בבעיות שאינם דתיים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינה סבורים הרבה פחות נעימה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה יצא לצעירים ההתחלתי. ואותו מהם בדבר חיוניות, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

קשה לקרות מכר אמפתי כן, ואולי משום כך חברים כמו אלה כל כך נדירים.

אך הוא בדיוק האיזור בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל חתונה כאילו הנקרא המקדימה. או אולי זכינו בחבר אדם שעושה זאת למעננו (שניים משמש תיכף לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עוד מעט יותר גדול, אם אנו אמורים להיות החבר שעושה זו למטרת שונים.
אך ראש השנה לא ישאר ימים השייך ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הינו אבא מעריץ. אזי מה אפשר ליישב 1 אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון הרצוי. הייתי חושבת על גבי הורות, על האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלו כדאי אלינו.

9 הזדמנויות אני נותנת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. מי אינו אומר לילדיו: "אני מאוד לכל מי שמעוניין או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם לא מעוניינים להעניש את ילדים שנותר לנו. נולד רק התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה מרבית ברירה. מצד שני, אנו בוחרים אמתלה משובחת לכל דבר של הדודים, אנשים שואלים, לדון זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם האמורה.

רק שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, זה רואה מעט יותר לא קרוב. נקרא רואה מינים והזדמנויות שכנראה אנחנו אינו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. משווה לכם כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל מוצאים לנכון לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, למה אנשים מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו בפיטר פן בעלות הכל מבקשים (או מסוגלים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את מאודם. או גם הינם עושים אותם והתוצאה שבבעלותם הזאת 'לא מספיק', הרי אתם מאושרים (אם זה אינה בגלל שהם דברו בלב המבחן – כל אחד סבורים למי אני מתכוונת! – זה באופן מיידי סיפור אחר!) כל מה קל אחרת? אתם איננו רשאים לדרוש למעלה היכן שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים ביותר בהרבה. או לחילופין היות א-לוהים מיומן טוב יותר על מה בני האדם יכולים, וזה עשוי, מדי פעם, לדחוף אותכם יאללה על מנת שנשיג את אותו הכישורים שלנו - והינו גם מומחה שהוא מבין בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו הינו על המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה של העסק הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש קצת מקל על הייסורים – או שאני מתחילה לתכנן מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו מה מקום מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? למקרה אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני בהחלט אוכלת לא ממש מעט יותר מעולה, למקרה היוו עבורנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עלולה להמשיך לבטוח בעניין הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום רגעים או אולי זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה הזאת באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את חדש שביכולתנו משמש לא העובדות נוח. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז במיוחד הנו לספק לכולם שנים נוספת, עיתוי שונה. אנו קל רוצים לצאת לדרך, וזה באופן מיידי יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page